EST  LAT
 





Pēdējās izmaiņas: 24.11.2021

  
Tirdzniecība

Kases sistēmas ir viena no izplatītākajām svītrkodu izmantošanas vietām. Svītrkodu izmantošana iepirkšanās vietas kasē dod lielu laika ietaupījumu un ļauj ievērojami paaugstināt darba produktivitāti, samazinās kļūdas un precīzāka kļūst preču uzskaite. Tajā pašā laikā investīcijas svītrkodu izmantošanai ir niecīgas un nepieciešamība apmācīt darbiniekus ir minimāla.

Noliktavu kustības reģistrēšana (preces pieņemšana un izsniegšana, inventarizācijas) sniedz pilnīgu ieskatu par stāvokli noliktavās un preces atrašanās vietu. Pateicoties tam, ir iespējams precīzāk prognozēt preces pieprasījumu un savlaicīgi to pasūtīt. Līdz ar to atbrīvojas apgrozāmie līdzekļi un preces uzglabāšanai nepieciešamas mazākas noliktavu platības.

Pasūtījumu uzkrāšana ar datu uzkrāšanas iekārtām dod iespēju pārdevējam reģistrēt pasūtījumu elektroniskā formā jau esot pie klienta. Pateicoties tam, būtiski samazinās patērētais laiks pasūtījumu ievadīšanai datorsistēmā. Pasūtījuma reģistrēšanai nepieciešams pārnēsājamais terminālis vai portatīvais dators, kas papildus ir aprīkots ar svītrkodu nolasītāju. Pārdevējs izvēlas preci un reģistrē pasūtīto daudzumu. Ja gadījumā prece ir līdz, tad viņš var izsniegt arī rēķinu. Pasūtījums tiek nodots uzņēmumiem izmantojot modemu, GPRS vai bezvadu datortīkla savienojumu.

Darījumi tirdzniecības zālē dod iespēju veikala darbiniekiem operatīvi veikt pieprasījumus par precēm. Šādi pieprasījumi ir: preces saņemšanas iespējas no noliktavas, cenas pārbaude, lai pārliecinātos, ka informācija uz cenas etiķetes atbilst patiesībai. Piedevām, ar datu uzkrāšanas iekārtām iespējams vienkārši noformēt iepirkumu pasūtījumus.


 
Bezdelīgu iela 12, Rīga, LV-1048Telefons: 67 615 578Fakss: 67 616 929E-pasts: info@id-balti.lv